29.10.08

After the live

Σιγά σιγά συνέρχομαι από την κούραση της διοργάνωσης της συναυλίας των Plastic Tree. Δεν έχω ξεκουραστεί τελείως και τρέχω να προλάβω όλα όσα έμειναν πίσω για να πραγματοποιηθεί η υπέροχη αυτή βραδιά.

Τι έγινε μπορείτε να διαβάσετε σε blogs και forums εκεί έξω, το γεγονός είναι ότι το κοινό πέρασε super, το συγκρότημα ακόμα superότερα, κάποια στιγμή θα ανέβουν και photos αφού περάσουν από μαραθώνιο εγκρίσεων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ήρθαν, ασχέτως αν γουστάρουν την συγκεκριμένη μπάντα ή όχι, για να υποστηρίξουν ένα event στην επιτυχία του οποίου βασιζόταν αν θα υπάρξουν και άλλα αντίστοιχα. Ευχαριστώ σε όσους το προέβαλαν σε blogs και forums, ήταν η καλύτερη διαφήμιση. Ευχαριστώ σε όσους την ίδια μέρα ήρθαν και μου είπαν αναγνωριστικό hi, χαίρομαι πολύ που γνωριστήκαμε από κοντά επιτέλους ^^. Και τέλος ευχαριστώ σε όλους έστειλαν από ένα μήνυμα σε μένα προσωπικά ή στο jmusic προσφέροντας βοήθεια. Ήταν ότι πιο ζεστό και ελπιδοφόρο για μας σε στιγμές που απελπιζόμασταν από τον όγκο των προβλημάτων.

Νομίζω ότι ξέρετε ποιοι είστε, και στις τέσσερις αυτές περιπτώσεις.

(Και προφανώς εσείς που τελικά δώσατε ένα χεράκι για να την παλέψουμε έχετε την αγάπη μου! )

Moving on, για Ιαπωνικού ενδιαφέροντος events στην Ελλάδα η ατζέντα μου αναφέρει

31 ΟκτωβρίουJuno Reactor (στους οποίους συμμετέχει ο Sugizo)

2 ΝοεμβρίουIkebana στο Κολέγιο Αθηνών

14-23 ΝοεμβρίουΟ Takeshi Kitano στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Cool…Οργανωθείτε αναλόγως.

1 σχόλιο:

RosenRed είπε...

Sugizo, Sugizo... Κάτι μου θυμίζει αυτό... Θα ορκιζόμουν ότι είναι γλάστρα... Δεν μπορεί, θα τον μπερδεύω με κάτι άλλο...