7.11.08

Ερωτικό Σαλόνι του Τόκιο, 2007

Ο τίτλος είναι για να ανεβάσει την αναγνωσιμότητα του blog και γιατί καιρό έχω να κάνω ένα sex post που τόσο αγαπάνε όσοι με βρίσκουν από το google.
Αν ποτέ βρεθείτε σε sex shop του Τόκιο, να πάτε, είναι εμπειρία. Καλή ή κακή, ακόμα δεν έχω αποφασίσει.
Έχουν ένα σωρό αξεσουάρ τα οποία δεν είμαι και πολύ σίγουρη σε τι εξυπηρετούν, δονητές, μαλακιστήρια, πλαστικά αιδοία, ατελείωτες (και αρκετά σοκαριστικές) τσόντες, μαξιλάρια, προφυλακτικά, λάδια, στολές, μαστίγια και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Ή μάλλον είναι αρκετά πέρα από την φαντασία, ακόμα και για τον επισκέπτη των πιο προχωρημένων αντίστοιχων δυτικών.
Ειδικά οι δονητές! Άλλο να το βλέπεις και άλλο να το πιάνεις σου λέω, αυτό το φουξ ζελέ σε σχήμα ανανά που κινείται σαν δαιμονισμένο σε γωνίες που σου φαίνονται τόσο λάθος...

Δείτε και βίντεο που βρήκα από το περσινό Salon Erotique του Τόκιο για να έχετε μια καλύτερη αίσθηση. Αν η μαμά σας, σας ανάγκαζε σε γαλλικά και πιάνο όταν ήσασταν μικρά να η ευκαιρία να ανταμειφθείτε για ένα από αυτά (όχι ακόμα δεν έχω καμιά καλή ιδέα τι να κάνετε με το πιάνο)



1 σχόλιο:

RosenRed είπε...

Έχω εγώ μια ιδέα για το πιάνο, η οποία συνοδεύεται και από γαλλικά, ειδικά αν τα γαλλικά είναι σαν αυτά που μιλάει η εκφωνήτρια...

Κρίμα που δεν έχω πιάνο. Ποτέ δεν ξέρεις όμως, ο εθελοντισμός ανθεί στις μέρες μας :P